fredag 31 juli 2009

Turkland och queers

Det verkar som att jag ska åka till Turkiet i höst! Två veckor med två tjejkompisar. Det känns som precis vad man behöver när det har blivit lite regnigt och mörkt här i Sveriget. Så nu handlar det bara om att försöka få ihop pengar. Någon som har några förslag på kreativa sätt att tjäna pengar? Att dra in på utgifterna går inte, de är på minimum redan. Och sälja saker gör jag redan för fullt.

Jag har sträckkollat på hela Queer as folk (US) den senaste veckan. Gud vad tomt det känns nu! Det är som att man blir en i gänget, och nu känner jag mig dumpad. Brian, hur blev det? Michael, fortsatte allt vara fint och gosigt? Gah! Se den om du, som jag, är en av dem som missat när den gick. Den är ruggigt bra. Justja, det är ju Pride nu. Inget jag märkt av faktiskt, har inte varit inne i stan någonting. Jag tycker det borde vara gratis, då hade jag nog gått och sett nåt, men nu känns det inte värt.

Något som faktiskt skulle kunna hjälpa mig att tjäna lite pengar är att få igång webshoppen. Men det går inte än, alldeles för mycket buggar. Customer är stavat Costumer i admin-panelen t. ex! Det förstår ni ju, det går junte. Nämen jag har mailat och frågat om massa buggar samt kommit med önskemål, men inget svar än. Semestertider och sånt, antar jag.

Uäh, vilken värdelöst inlägg det här blev, men jag är tom i skallen idag. Veckan är slut och så är även jag. Dags att dra ut sladden och helga lite. En ego-lista känns lagom.

Jag lyssnar på:
Avenue D (electro/hiphop med två nasty brudar)
Jag kollar på: Paris Hiltons My new BFF (säsong 2)
Jag dricker: körsbärs-te.

Som avslutning, här är lite av det som är ute på Tradera just nu, mycket göttigött, in och kika era rävar!





2 kommentarer:

Ullis sa...

hahahaha att det finns en säsong TVÅ av BFF får mig nästan att tro att hon inte fann sin själsfrände i ettan? :`( hahaha.

skitsnygg väska, den svarta stora... och gud, jag hade en sån carebearstvål som ligger uppe nu!! jag MINNS den ju!! den hade aldrig kommit fram ur minnesgömman om jag inte sett den.. jag fick en känsla jag tyckte om ^^

Vintagesmulor sa...

Haha, nej.. Hon hade lite otur där va. Det är nästan så man kan tro att man inte hittar bästisar smidigast genom ett tv-program. Det finns en säsong av BBF också - my British best friend! :D

Hade du?! Vad kul, fan vad jag älskade carebears.