tisdag 1 september 2009

Kompis-polisen och frukttopp.

Idag var jag och storhandlade (GUD SÅ TRÅKIGT). Fyra bussresor och en jävla massa släpande. Vid såna tillfällen önskar jag att jag hade bil och körkort. Stockholms busschaufförer kör dessutom som facking biltjuvar. Så där står jag, mitt i en full buss, med femton kassar i varje hand och typ jonglerar med nån liter fil som flygit ur i en sväng. Näe, inte så jävla hot.

Hem och packa upp, därefter in till Odenplan och fika med min nyfunna vän och modell, Hanna. Jag är nästan lite rädd när jag hänger med henne, känns som att polisen ska komma. Får man verkligen umgås med 16-åringar när man är 24? Eller kommer kompis-polisen och undrar om jag inte har några vänner i min egen ålder? (Jag har faktiskt det.) 24-åringen och 16-åringen. Låter som ett pedofildrama i Aftonbladet, hu. 24-åringen fotograferade 16-åringen och la ut bilderna på nätet. Jag är ingen snuskgubbe, jag lovar!

Från det ena till det andra. Den här lilla frukttoppen köpte jag på Stadsmissionen för ett tag sen. Visst är den go?! Så himla konstig modell, men ändå majsig. Finns snart på ett VintageSmulor nära dig.


Inga kommentarer: