torsdag 22 september 2011

Celeb-häng

Justja, jag har ju glömt att skryta! Hur man nu kan göra det. Det är väl det största nöjet med att ha en blogg? Skryt och sälja reklamplatser. Det sistanämnda kan jag inte riktigt göra eftersom jag vill att det enda företaget ni ska tänka på här är Vintagesmulor.se. Så då blir det 100% skryt. För ett par veckor sedan lekte jag i alla fall kändiswannabe och hängde med en hel hög kändisar. Eller ja, några stycken.

Det började med att fotografen/bloggerskan Jessica Silversaga (aka Vintageportalen) ringde mig och frågade om jag hade lust att vara hennes reflexskärmsbitch för dagen. Det var en plåtning till Linda Sundblads kommande singelomslag. Jag tackade givetvis ja och dagen därpå begav vi oss till Lindas lägenhet. Hon var hur trevlig som helst, inte minsta tendens till divalater. Vilket kanske är lite trist nu när jag tänker efter... Hade hon kastat grejer eller krävt prickiga kattungar och avskedat en assistent i timmen hade det mer KÄNTS som att kändishänga. Nu var det bara en allmänt trevlig dag. Aja, håll koll efter singeln! Ser du ett ögonblänk kanske det är min skärmexpertis som är upphov till det.

Jag och Jessica. Foto: Jessica Silversaga

Några dagar senare skulle jag och Roddbåten sitta publik i Breaking news med Filip och Fredrik. Jag älskar verkligen dem, lyssnar/ser på allt de gör men har aldrig suttit publik tidigare. Nu var det så dags! Det var en liten studio och Felix Herngren och Eric Idle var med i programmet. Sveinkul var det! Och efteråt fick jag träffa F & F och kirra ett F& F & F-foto:


Det var alla kändisar for now! Puss på er!

3 kommentarer:

Hannasvirrvarr sa...

Reflexskärmsbitch är ju bara ett för bra ord! :)

Vintagesmulor sa...

Eller hur! En fin titel att ha på visitkortet. :)

Maria-Thérèse ~ www.afiori.com sa...

Awesomeeee!
När får man spana in dig i tv?