tisdag 17 maj 2011

21 maj, då smäller det

Det här med att allt ska hända på samma gång. Vad ska det vara bra för? Jag och ett gäng tjejer från ett internetforum brukar träffas 1-2 gånger per år. Sist var partajet hos mig (eller ja, i föreningens festlokal) och det var fruktansvärt roligt. Nu är det dags igen, fast denna gång hos en annan tjej. Vi har planerat lite löst sen i början på april. 21 maj bestämdes som datum. Jag kommer aldrig ihåg när folk fyller år, är lite nöjd med att jag ens kommer ihåg min egen, så givetvis hade jag glömt att Rappes mamma fyller år 21 maj. Hon ringde och bjöd in oss på kalas och jag var tvungen att tacka nej.

Sen får jag inbjudan till en inflyttningsfest jag väntat på lääänge. När? Jo 21 maj förstås! Var tvungten att tacka nej. Och nu har jag dessutom fått reda på att 21 maj är domedagen. :/ Får nog tacka nej till den också, JAG HAR INTE TID!!!

På tal om inget, en Yoda-mössa. Aww! Denna och fler roliga mössor finns här.

Kjam!

2 kommentarer:

Anna sa...

Oj! Själv har jag inget alls planerat på lördag, så jag antar att jag kan delta i domedagens diverse festligheter...

Vintagesmulor sa...

Ställ in söndagens planer för säkerhets skull också. Man kan nog bli lite seg av domedagande.