måndag 16 maj 2011

Nytt och grill

Hallå skruttfior av diverse sorter! Ännu en grå måndag är här. Men jag är peppad som satan, ska lägga in massa nya grejer i shoppen. Vet att det varit lite dåligt på den fronten i några veckor, men nu är jag på gång igen. Förra veckan lades 22 nya grejer in, 2 av klänningarna har redan blivit sålda. Missa inte fler fynd, gå in på www.vintagesmulor.se miiiinst en gång om dagen!

I helgen åkte jag ut i obygden och hängde med ett gäng kompisar. Emma har ett hus (visst har jag vuxna vänner, de har egna hus och allt!) och en grill och en tomt. Shit, hon kommer få dras med mig i sommar, det är ett som är säkert. Jag har redan bjudit in mig själv på paj när hon plockat sin rabarber. Vi höll värmen med en liten eld i alla fall. Och käkade hemmagjord potatissallad med äpple, aaaah. Och pratade strunt i 7 timmar. Underbart!




Puss och kram på er!

Inga kommentarer: