måndag 2 maj 2011

My maj.

Shit, maj är verkligen en fullspäckad månad för mig. Mycket roligt att se fram emot, men lite stressande när man försöker klämma in alla nya saker som hela tiden dyker upp. Ska träffa internetvänner, gå på möten, springa Vårruset och se vetenskapsrapparen (ja, du läste rätt) Baba Brinkman. Woho!




Och så är det väl tänkt att jag ska hinna jobba också. Får försöka klämma in det någonstans! Hur ser ert maj ut? Fullspäckad kalender eller gapande tomma sidor? Nåt skoj på gång?

Kram!

2 kommentarer:

amanda löwenberg sa...

Spännande med vårruset, det har jag också sprungit en gång, det var himla kuk! Jag ska plugga och jobba och försöka hinna träna och se min systers utställning i Huddik! Ska bli en rolig men tuff månad!

Vintagesmulor sa...

Hahaha, rolig felskrivning där Amanda. Eller var det himla kuk kanske?

Låter som du också har fullspäckat, får hoppas du hinner med allt och att det blir trevligt. :)