måndag 11 maj 2009

Logga och att få Elton John att kissa ner sig.

Min logga är klar! Jag blev supernöjd med den, nu ska här tryckas visitkort.



Den dåliga uppdateringen här beror på att jag är mitt uppe i en flytt. Jag ska bli Stöckhölmare! Jag ska släpa runt mitt bohag till kollektiv i Märsta, bli inneboende hos en gammal syrian i Husby, bo på korta andrahands-kontrakt och sucka över bostadsköerna. Woho, can't wait!

Men under sommaren ska jag bo hos min kille, sen får vi se. Nån som har ett plejs till mig får gärna höra av sig.

Åh, jag hittade nåt kul när jag höll på att packa! De är stora och gröna. Väldigt stora. Väldigt gröna. Ja, här är glajorna som Elton John var för feg för att använda. De är från 50-talet, har till och med sett bild på dem när de användes.







Försök vara inkognito i de där, hörru :D

Nu måste jag fortsätta packa, puss!

2 kommentarer:

TuvaMinnaLinn sa...

wowzaa:) snacka om brillor, de skulle nog till och med vara oversize på mig.

Har gjort flytt grejjen, 9 olika adresser i sthlm på tre år.
man överlever, men de e skönt när de e över.

Mycket trevlig blogg btw!

Vintagesmulor sa...

Till och med på dig? Har du stort höve? :D

Åh fyfan, 9 flytter på 3 år..? Aja, du måste ju vara en jävel på att packa i alla fall. Alltid något gott!

Tusen tack <3