måndag 22 februari 2010

Hinkliv och 71 x Andra avenyn.

Det är mest synd om mig i hela världen. Säger jag, helt utan att skämmas. När man varit kraftigt magsjuk i 3 dagar finns ingen skam kvar. Den är uppspydd och nerspolad a loooong time ago.

Den här helgen skulle ha varit en riktig myshelg. Med vin och god mat och bara.. avslappning och inte ett måste i hela universum. Haha! Gud måste ha sett det. Att jag var liiiite för nöjd med tillvaron. Gud eller bakterierna.

Istället för god mat blev det 3 rostade mackor, med hysteriskt illamående som följd. Istället för vin blev det vatten (suck on that, Jesus). Fan vad jag snackar bibelgrejer, om det är första gången du läser min blogg så ska du inte tro att det här är någon slags.. missionsblogg. I alla fall. Istället för avslappning blev det pendling mellan säng och toa.

Jag har kollat på 71 avsnitt av Andra Avenyn. 71 är INTE en komisk överdrift utan en faktisk siffra. Sjuttioen. Har 30 kvar. Har dessutom kollat OS. Blivit indragen i allt från curling till.. curling.



Den här bildfilen döpte jag till "hinkliv.jpg". Säng, fjärrka, avslagen cola, hink. Mitt liv! :/ Hatar cola. Fast det smakar mycket bättre utan kolsyra måste jag säga.


Har så mycket att skriva. Om bloggen. Har fått nya bevakare, har fått blogawards och all kindz of halabalo. Men just nu måste jag återgå till framstupa sidoläge. Andra avenyn matar på i de sladdlösa hörlurarna och vätskeersättningen står i kylen. Jag är i mina bästa år.

Fast måste avsluta med nåt.. I brist på annat, två bilder från i januari. Hittade dem i mobajlen. Det är jag, suddigare än suddigast, men jag gillade bilden på nåt vis. Den ser artsy ut!


Och så är det Rullo och jag.


Puss och kram (men jag skulle inte ta emot dem om jag var du, magsjuka är väldans smittsamt).

3 kommentarer:

catcall sa...

åhh, min stackars favoritfrida!
Jag hoppas av hela mitt hjärta att du blir frisk snart!

Ullis sa...

jag har hånglat med en av curlingkillarna, det du ;)

Vlad sa...

Förlåt att jag skrattar, men haha! Krya på dig hördu, allt blir bra tillslut.