tisdag 9 februari 2010

Bögmamma! Kines?

Bög. Mamma. Kines. Bara förbered dig på hjärntvätt. Fast en skön sådan tycker jag! Dum eurodisco är som godis, kanske inte bra för en i längden, men ack så gott! Har spelat den här så jag fått hål i tänderna.

En miljard år sen jag uppdaterade, vilket jag vet att man inte får skriva. Fet blogg faux pas. Men tvångsmässigt gör jag det ändå, för att visa att jag VET det. Nu kommer jag ändå och knackar på ditt internetfönster: tick tick tick, med pekfingernageln. Har du tid med mig en stund? Förlåt att jag inte hört av mig på ett tag, men det har varit mycket på jobbet och så...

Jag har dessutom hunnit med en kombinerad semester/jobbresa till Göttlabörg! Det blev många fina inköp, men även en hel del kvalitetstid med bästa kompisen. Ganska opraktiskt att ha henne placerad på andra sidan Sverige kan man tycka. Jag kan bara instämma. Tur att SJ är så smidigt!

Ehehehe.... Ditresan blev en timme försenad för min del. För andra på samma tåg var den 3 timmar sen. Och hade många intressanta inslag, såsom 2 spårbyten på Stockholm Central (på olika sidor stationen förstås..) och tågbyte i Skövde. Aja. Det var nog snabbare än att ta åsnekärra i alla fall. Tveksamt om det slår hundsläde tidsmässigt.

Hemkomsten blev 45 minuter sen för min del. I... någonstans, fick vi stanna och plocka på passagerare från ett annat tåg som gått sönder. Vårt tåg var i princip redan fullt och nu fick folk stå i gångarna med sin packning. Platsen bredvid mig var ledig så den knep en tjej ganska snabbt. Vi började prata lite och det visade sig att hennes kille också har ett eget företag, som säljer klockor. De var rätt coola, kolla själva -> knokk.

In och kika på Traderan, runt 60 auktioner ute just nu! Bl a en väldans massa klänningar, men också mycket annat. KLICK!










Puss och kram!

2 kommentarer:

Ullis sa...

jag stod ut säkert en halv sekund med det där klippet.. nog det värsta jag sett typ.. EVER O_o

Vintagesmulor sa...

Äsch, stå ut till refrängen! Du kommer aldrig få ur den ur hjärnan.

Join the dark side.