söndag 30 augusti 2009

Nya modefoton!

I torsdags fick jag besök av en tjej som heter Hanna, ZiloQ på Hairdrobe för er som hänger där. Hon modellade lite kläder åt mig. Solen sken och hon såg så snygg ut i allt, t o m historiens fulaste brallor. Men så är det ju, har man en bra grund och en schysst attityd så kan man få allt att se häftigt ut.

I övrigt stressar jag runt och försöker få allt klart innan Turkiet-resan. Den 6 september bär det av, jag och H och P, två underbara tjejkompisar. Jag har köpt 10 pocketböcker och min förhoppning är att jag inte läser en enda. Nåväl, bloggen lär i alla fall vara död 6 september- 21 september, för då är det semester!

Här kommer fotona! Hoppas ni gillar dem. För min del var det första gången jag fotade någon jag inte kände, och för hennes del var det första gången på den sidan av kameran. Sammantaget tyckte jag vi var riktigt duktiga. Vad tycker ni? Klicka för att förstora bilderna!









2 kommentarer:

Vlad sa...

Jag gillar den där kjolen, eller om det är byxor, rödvitblårutiga i alla fall. Men jag antar att det är strl 36 eller nåt, buuu.

Vintagesmulor sa...

Det är en kjol med pressat motveck fram! Den är ruggigt fin, men ja, ministorlek.