onsdag 22 juni 2011

Västra aros

Wohoooooo! Äntligen ska jag åka till Västerås!!! Är så pepp att jag bara vill skutta runt och kasta grejer omkring mig!

Att någon kan bli så glad över att åka till Västerås kan verka osannolikt och kanske t o m lögnaktigt. Men jag har ju min älskade familj och en hel hop vänner där. Pga arbete och dåligt med pengar har jag inte kunnat åka dit sen.. februari tror jag det var senast. Det känns dumt att det går så lång tid när de bara finns 45 minuter bort med tåg, men så är det i alla fall. Nu blir det 5 dagars hängande med människorna jag är allra bekvämast med. Staden där jag kan gå runt och faktiskt ha minnen från de olika platserna (eller ja, det har jag väl här också, men mer av typen: "där köpte jag en knippe broccoli förra veckan" istället för "där lärde jag mig cykla".)

Vi kommer spela sällskapsspel, käka middag, fika, springa, gå i affärer och ha ett hejdundrande släktkalas på midsommar. På söndag fyller jag dessutom år! Peppad som få. Hoppas ni får en grym midsommar allihopa. Ses här igen efter helgen för avrapporterande.

Och justja, ordrar lagda på vintagesmulor.se 22-24 juni kommer skickas 27 juni. :) Kram!

2 kommentarer:

Rebecka sa...

Jag förstår känslan. Nästa vecka ska jag dit under helgen. Förundras alltid över varje ny restaurang och annat som är nybyggt.

Vintagesmulor sa...

Ja precis! Så mycket som ändras. Men ändå är allt sig likt. Nu har jag fått min hemstadsfix, hoppas din blir bra!