söndag 22 november 2009

Tyra Banks är en morot.

Mörkret. Åh, mörkret. När i helvete ska det vända!? Jag är som en burfågel, när det blir mörkt vill jag sova. Någon har lagt en duk över världen, låt oss gå i ide till i mars. ZzzzzZzzz.

OJ! Kollade åt vänster nu, där TV:n står. Jag vet inte vad det är med TV3 ibland, färgerna är så jäääävla röd/orange:a. Det är Top Model på och Tyra i bild, hon ser ut som en stor apelsin, helt sjukt! Eller ja, mer morot kanske. Jag har precis kollat på senaste säsongen Top Model (säsong 13). Tyra har ju alltid något ord eller uttryck som hon översäljer i varje säsong. Den här säsongen var det "smiiiize" (smile with the eyes) och "modeling H to T" (modeling head to toe). Båda dessa klämde hon in så fort hon syntes i bild, inte bara orden utan även förklaringen till vad det var. Oavsett vilken situationen var lyckades hon få in dem! Tänk på det när ni ser den säsongen om ni inte redan gjort det, räkna antalet gånger hon säger smeyes och ni ska få en present.

Vet inte om ni märkt det, ni som kikar in här ofta, men bloggens utseende är lite ändrat. Borde tagit en före-bild förstås, men det tänkte jag inte på. Det var Rick-ruck-räkan som satte sig och petade lite i den i fredags. Blev mycket finare tycker jag!

Igår kom Hanna hit. I 7 timmar babblade vi och fotograferade och drack te. Mycket trevligt! Och bilderna blev jättefina. Här är några (har inte hunnit redigera alla 300): (bilderna är klickbara!)





Puss och kram!

1 kommentar:

Billie sa...

Oj, vad dålig jag är! Jag tycker det blev nice med nya designen! Mkt mer passande än det som var innan. Thumbs up!