måndag 2 november 2009

Fler modefoton och ekonomisk kris.

Den ekonomiska krisen (alltså min egen pengabrist) har tvingat mig att jobba mer än blogga. För här blir inga barn.. pengar, gjorda. På Tradera däremot! Där händer det grejer.

Jag har lagt ut och lagt ut och lagt ut. Dock är det inte så mycket grejer ute, för en hel del har blivit sålt! Och sen får jag mail om folk som är så himla nöjda med sina nya grejer. Sånt är så himla skoj, det är nog det bästa med mitt arbete. Det och sovmornar. Och att jag får handla second hand på arbetstid. Äh, ALLT är bäst med mitt jobb, allt utom alla utgifter och skatter.

Det här är i alla fall en fin klänning som ni slöfockar missat:





Missa inget mer, gå in på min Tradera MINST en gång om dagen (helst en gång i timmen)!

Men ja, jobba är väl det enda jag gjort sen sist. Och ja! Jag har haft en ny photosession med Hanna. Jag fick massor av snygga bilder. Hon fick lunginflammation. Jag har ju fler sommarklänningar än vinterkappor i lager. Och det är inte riktigt sommarväder ute. Heh. :/

Här är lite bilder från sessionen! U like?






3 kommentarer:

Vlad sa...

Usch jag blir bara ledsen när du visar upp kläder för eftersom den där lilla spetan passar i dem lär ju jag inte komma i dem ens med smör och skohorn!

Vintagesmulor sa...

Inte då! Mycket av grejerna passar upp till medium också. I mina ögon är ju det rätt jävla spetigt också, men du kanske är en sån?

Och så har jag många större grejer också, men ingen modell. :( Kom hit och modella åt mäj! Så kan du åka hem sen och köpa allt på Tradera, hähä.

Vlad sa...

Hahaha det vore nåt det! Nej men jag ställer gärna upp som modell, tyvärr är jag ju inte i Stockholm så ofta. Kan dock hända att jag kommer upp i månadsskiftet, kanske ska hojta till då ^^