onsdag 28 oktober 2009

Ett blankt A4.

- Polisen borde sluta slösa tid på att kolla upp massa jävla tips. Om jag vore polis skulle jag bara åka runt i bilen och leta efter brott!

Haha. Note to self: om Rille blir polis - flytta från stan.

Sitter och halvkollar på Efterlyst, försöker skriva en beskrivning av en jättefin kappa. Men så kan man ju inte skriva: "den här kappan är jättefin - köp den". Eller? Hjärnan är vit som ett A4. Det är bäst att lägga upp auktioner kvällstid, eftersom de då också går ut på kvällstid. Vilket är bra om folk ska budkriga och sånt härligt! Men min hjärna är alltid död kvällstid. Ekvation inte bra.

Imorrn kommer Hanna hit och vi ska fota lite! Så imorrn bitti är det jag som måste gå igenom massa kläder så jag kan hitta nåt att klä på na.

Ja, nej. Jag tror faktiskt det får bli tack och gonatt för mig nu. Snälla gå in på Tradera och köp mina grejer! Jag har så himla mycket fint, det kan jag faktiskt säga utan att vara alltför uppblåst.






Inga kommentarer: