fredag 9 oktober 2009

Rött är sött!

Inatt vaknade jag klockan fyra av att jag knappt kunde andas. Ja, det är en liten ovana jag har, att andas. Jag gillar det, det känns bra. Men nu kunde jag alltså inte göra det. Vinglade upp och tog varenda medicin som skulle kunna tänkas hjälpa. Någon suspekt halsspray som Rulle köpte i Italien, halstabletter, Ipren. La mig som en kanelbulle i sängen och hostade mig till sömns. Ynklig!

Rulle är ju också sjuk, men eftersom jag är i början av min sjukdomscykel är jag den som är berättigad till tycka-synd-om och ompyssling. Jag är även den som slipper göra hushållsarbete och den som blir serverad te. Allt det är ju väldigt bra, men jag skulle nog hellre vilja kunna andas istället. Ah well, man kan inte få allt!

Idag har jag pumpat ut massa grejer på Tradera. Konstigt nog verkar dagens tema gå i rött. Allt jag la upp var rött! Här nere kan du se alla röda grejer jag har på Tradera. Är det inte din färg kan du gå in och kolla på VintageSmulors Tradera-sida, så kan du hitta nåt annat!

Varje rubrik nedan är en länk till respektive auktion och alla bilder är klickbara!
















































Inga kommentarer: