fredag 16 oktober 2009

Sho-sho-sho!

Har nyss varit ute och gått två varv runt sjön, vilket är 4,4 km, tog en timme precis. Sen ett varmt bad med tända ljus. Nu känner jag mig mör och slapp på ett bra sätt, som om någon plockat isär mig, rengjort alla gångjärn och sen satt ihop mig igen. Det var pissigt väder plus att det är fredag, så spåret var helt tomt. Asskönt! Annars brukar man alltid bli varvad gång på gång av spandexdraperade jävlar som "sho-sho-sho"-andas och drar i sina höga knän i vätskebältet och stegräknare. Själv stånkar man runt i lager på lager och skulle lika gärna kunna vara lodis som motionär.

Rulle står och jonglerar med pannor och lökar i köket, så snart vankas det väl mat! Samt ett nytt Project Runway-avsnitt. Life is good.

Har inte hunnit ta några foton på nåt alls idag, så jag kan bjussa på den här. Rulle var ute och hittade en fin klänning som han köpte till VintageSmulor häromdan. Den är tajt upptill och jättepuffig nertill, med en stor rosett fram. Rosmönstrad. För liten för min skyltdocka tyvärr! Kolla vad söt den är! Han ska nog uppgraderas från pojkvän till inköpare.

Kvällens muzak, för alla med Spotify och rätt feeling i magen: Chords – Ahludatsh*t (feat. Promoe): http://open.spotify.com/track/7rBYIqMZjIEaxlRdjz34ZB

Dra på den där och luta dig tillbaka. Helgen har bara börjat!

PUSS!

2 kommentarer:

deghatten sa...

Din pojkvän har sjukt bra smak. Sjukt bra.

Vintagesmulor sa...

Givetvis, han är ju tillsammans med mig!