torsdag 8 oktober 2009

Torsdag betyder pannkakor.

Ja, så är det här i huset. Torsdag = pannkakor. Rulle står och steker, jag sitter här och tycker synd om mig själv. Håller på att bli sjuk, har ont i halsen som om någon deepthroatat mig med ett rivjärn. Och sen hällt ner salt. Och sen skrattat (inte för att det gör mer ont, men det kanske kan förklara varför jag känner mig så ynklig?). R köpte några specialhalstabletter på Apoteket och de bedövade halsen och munnen på ett obehagligt vis. Kändes som att jag varit hos tandläkaren.

Blir inget långt inlägg idag eftersom jag känner mig schleten. Vi får höras imorrn istället.

Dagens bilder blir på en jordgubbsväska jag hade när jag var liten. Den ska säljas, visst är den söt?



4 kommentarer:

Vlad sa...

Så jäkla snigg! Hoppas du blir frisk snart, har samma symptom och ska jobba hela helgen, kul jul :/

Vintagesmulor sa...

Vlad: Åh fyfan, det är inte roligt. Segdraget som fan. Alla verkar vara sjuka..

Anonym sa...

JAG VILL HA JORDGUBBEN!!
/Iza

Vintagesmulor sa...

Haha! Den finns på Tradera just nu, bjud! ;)