fredag 14 januari 2011

Helgpepp!

Tjohotjohej! Idag ska jag hem till en kompis och pimpla vin och käka ost. Imorrn ska jag till en annan kompis och käka middag. Och på söndag ska jag och Rauken på bio! Vilket jävla upplägg va? Är helt prillig av gladhet och pepp! Hoppas ni har lika mycket eller mer att se fram emot. Började f ö dagen med att shoppa 23 klänningar och 7 väskor. En av klänningarna är så söt att jag seriöst (seriöst) får lite ont i hjärtat när jag kollar på den. Och en av väskorna är hands down den coolaste jag någonsin sett. Den förtjänar ett eget inlägg, en egen hylla, en egen religion. Jag hade köpt den oavsett vad den kostade, tur för mig att loppisinnehavaren inte visste det när h*n prissatte.

För en gångs skull ska jag hålla mig kort, har ju pumpat ut inlägg den här veckan. Måste spela lite svårflirtad nu så ni inte tröttnar.



Trevlig helg sötnosar! Puss!

6 kommentarer:

Sabina sa...

Bilder, bilder, bilder! På klänningarna & väskorna, speciellt den speciella väskan. :)

amanda löwenberg sa...

Åh jag vill se klänningen! kul när man kan fynda!

Anna sa...

Men AAAAH vilken cliffhanger!

Anonym sa...

Galet fin bild. Är det DPK?

Vintagesmulor sa...

@Sabina: Åh, det kommer! Kanske så många bilder att ni tröttnar på den direkt.

@Amanda: Jag kom faktiskt att tänka på dig när jag köpte den, den känns som en klänning i din smak.

@Anna: YOU KNOW IT! :D

@Anonym: Tack! Ja det är DPK, precis! :)

Lisa sa...

Jäklar va snygg du är!