fredag 4 februari 2011

Vintageloppis!

Hörru! Den 20e mars ska du gå på vintageloppis i Stockholm, roligt va? Jag kommer vara där och sälja grejer som är så fina att jag ännu inte hittat ord för att beskriva dem. Mycket klänningar och väskor. Här är eventet på Facebook. Jag påminner när det börjar närma sig också, men skriv ner 20 mars i kalendern redan nu. Och vill du boka bord är det bäst att snabba på. Maila marika[at]marikasmith.se i så fall.

När? Söndag 20 mars, kl 12-18.
Var? Festvåningen Brunnsgatan 6, Stockholm.
Varför? För att köpa eller sälja eller bara mingla! Fina priser från vintagesmulor.se och Marika Smith design lottas ut bland alla besökare.
Pris? Inträde 40:- för shoppare. För säljare kostar ett bord 150:-.


Det som kommer lottas ut från Vintagesmulor är dessa två väskor plus 800:- i presentkort! Mums!




Puss och kram och hoppas vi ses den 20:e mars! :)
/F

4 kommentarer:

amanda löwenberg sa...

Åh så spännande! Ska försöka hinna dit, vore verkligen jättekul!

Vintagesmulor sa...

Jaaa jag håller tummarna! Slår vad om att du kommer kunna fynda massor. :)

Fiat sa...

MEN JAG ÄR JU I SKÅNE DÅ FÖR FAN!!

Vintagesmulor sa...

Meh! Vad tramsig du är med ditt farande till Skåne. Du bor ju här nu, säg åt Skåne att komma hit istället!