tisdag 22 mars 2011

Roliga kontaktannonser, del 3:

Fram för mer ärlighet i kontaktannonser:

Jag blir så fruktansvärt nyfiken. För vem beskriver sig själv som tråkig? Jag har aldrig träffat någon som gjort det. Och jag har i mina dagar träffat en hel del människor som fått klockfabriker att stanna med sin monotona tråkighet. Ändå lovar jag dig att de skulle beskriva sig själva som, kanske inte festens höjdpunkt, men ändå roliga. De kanske inte är den skämtande typen, men de har ju humor i alla fall. Och har man humor kan man inte vara tråkig, så resonerar nog de flesta.

Så hur är den här tråkige mannen (som kanske är ensam i sitt slag)? Jag får för mig att han är världens roligaste. Eftersom de tråkigaste av människor ALDRIG skulle beskriva sig själva som tråkiga. Och de roligaste skulle aldrig kalla sig själva roliga.

Bara det faktum att han klämmer in vilket tecken han är född i var ju lite skojigt! Som att han fick slut på viktig info om sig själv efter "är tråkig och dricker ingen sprit" och bara drog till med nåt. "Gillar skogspromenader, hatar illrar. Och.. öh.. är född på en onsdag. Tjohej!" Sen var det även kul att kvinnan ska vara "c:a 59 år".

Ja, som sagt. Tråkig. Jag vet inte det jag, jag fick mig ett gott skratt i alla fall. Kanske kör han tekniken att undersälja sig själv så man ska få en positiv överraskning? Skriver man att man är rolig har man ju en del att leva upp till liksom.

SLUT PÅ ANALYS AV KONTAKTANNONS FÖR IDAG!