tisdag 12 juli 2011

Födelsedagspicknick

Sådär, nu börjar jag äntligen bli människa igen. Det märks att man inte är 20 längre, om vi säger så. I lördags firade jag att jag fyllt 25 (för andra gången...). Eftersom det är omöjligt att ha fler än typ 5 personer i vår pluttlägenhet, bestämde jag mig för att köra en utomhusgrej, som en picknick. Fast utan mat. Vädret var konstigt nog på vår sida och solen sken precis lagom varmt hela dagen och kvällen. Vet inte hur många vi blev, runt 15 pers ungefär. Inte illa pinkat för att vara i stan mitt i sommarledigheterna. En bandare, filtar, rosé, chips och trevligt sällskap. Svårare än så behöver det inte vara. Älska sommaren! Hela världen blir ens vardagsrum och bara att gå utomhus är att vara på semester. Det är den fattiges årstid, helt klart.

Jag gillar inte att spamma ut bilder på andra utan att fråga om lov, så det blir sparsamt med pics här. Men jag lovar att det var fler än jag på partajet.


Puss på er!

1 kommentar:

Yvonne sa...

Vackra, vackra du!!
Vilken perfekt match med hårfärg och klänning!!
Så otroligt snyggt!!
Brännvin special??? Hualigen=D
Utomhusfester är det bästa med sommaren.
Kramar.
Ps. Jag ska bo på hotell i Stockholm 12-14 Augusti.
Då kanske jag får bjuda på fika....Petit France tänkte jag Ds
Ps2 Du får Love på köpet=D Ds2