fredag 15 juli 2011

Goa Göteborg!

Idag åker jag till Göteborg! Hurra! Har min bästis där som jag träffar alldeles för sällan. Tågpriserna Sthlm-Gbg är ju helt galna. I alla fall om man inte köper obokat andraklass 5 månader i förväg. Nu får jag faktiskt skjuts ner, riktigt lyxigt. Och hem ska jag flyga. Det är första gången jag flyger inrikes, tycker verkligen man ska försöka undvika det för miljöns skull. Men jag har inte råd att ta tåget. Det är helt sjukt att det kan vara så mycket billigare, bekvämare och snabbare med flyg. Nåväl, jag flyger väldigt sällan överlag, så kolla inte på mig med den där blicken. Gå och trakassera någon årlig Thailandsresenär istället!

Uppdateringarna i bloggen kommer bli sporadiska om ens existerande tills jag kommer tillbaka (25:e juli). Rullo sköter skickande av eventuella ordrar i webshoppen så länge. Kollade f ö på väderprognosen - regn varje dag och runt 16 grader varmt. Seriöst, det här måste vara sämsta sommaren sen Dackefejden. Jag går runt i raggsockor och tjocktröjor och sneglar längtansfullt mot mina sommarklänningar.


Ha det så bra darlings, hörs snart!

Inga kommentarer: