torsdag 14 juli 2011

Småtips!

Blandar lite tips här för allas nöje (mest för mitt eget kanske):

Musik Snubblade över den här låten med Niki Yrla och tycker den är grym, in och lyssna.
Bloggerier Om man gillar klädinspiration, second hand-fyndande, söta tjejer och FANTASTISKA matbilder som gör en hungrig trots att man nyss ätit femrätters: besök Polichinelle.
XL-modell H&M söker en provmodell i storlek 50. Är du en kurvig kvinna i Sthlmsområdet kan det vara ett trevligt extrajobb.
Fina bilder Jag förstår mig inte riktigt på tumblr, men jag vet i alla fall att varje gång jag går in här får jag ont i hjärta och skalle av alla snygga bilder. På ett bra sätt.



Sånt här kan man hitta t. ex på tumblr:n länkad ovan (originallänk)

2 kommentarer:

lovisa/polichinelle sa...

åh! pusstack för snälla ord!

Anna - Sagan om Sagorna sa...

Jösses, där är ju jag! Tack så mycket ^^,