lördag 25 april 2009

Hjärtformade solglasögon och loppis-race!

Idag har jag besökt 2 loppisar och shoppat en hel del fint. Det kommer upp på Tradera allt eftersom!

I övrigt har det varit slappt, eller jag har runnit runt en hel del. Totalt har det blivit 12-13 second hand-affärer och loppisar de senaste dagarna. Och även en del pappersarbete. Ikväll ska jag dock ta det lugnt, det blir väl kolla på Robinson med pojkvännen.

Imorrn ska jag hem till Västerås. Måste betala räkningar och börja packa inför flytten. Isch, det ser jag INTE fram emot.

Vi pratar om något roligare istället - som hjärtformade solglasögon! In och köp innan någon annan hinner före. VintageSmulor på Tradera







1 kommentar:

Ayla Catpaw sa...

Hejsan! Du, jag skulle jättegärna vilja köpa de dära ljusrosa hjärtformade solglasögonen som du har och ha dem till min student/födelsedagsfest, men du har inte dem uppe på auktion just nu.
Skulle jag inte snällamälla få kunna köpa dem av dig? :D