onsdag 15 april 2009

Vinnaren i tävlingen och nu är det på allvar

Nu är tävlingen slut! Lite ljummet deltagande måste jag säga, men äh, det kommer fler tävlingar! Vinnaren är........ ruphus! Skicka din adress till mig, så får du prellen på posten nästa vecka.

Jag håller redan på att fundera på nästa tävling. Är det något speciellt ni vill vinna? En väska? Solglajor? Skor? Använd kommentarsfunktionen.

Idag ska jag till Skatteverket på en one-on-one. Nu jäklar ska här skaffas F-skattsedel! Om jag inte blir skrämd. Nej men det ska bli spännande. Efter mötet ska jag åka till Stöckhölm och min pojkvän. På fredag ska jag vara barnvakt och på lördag drar jag hem till Westaroze igen.

I övrigt då? På tradera har jag bland annat lagt upp de här underbara grejorna:

En maxiklänning från 60 eller 70-tal:



En adidasjacka från 80-talet!




En handväska med gobelänglock



In och fynda!

http://www.tradera.com/auktioner/VintageSmulor

1 kommentar:

Anonym sa...

Nämen, woho! Tack och tack och tack! :D Skickar adressen på hd, hittade inte din mejl här.
Kram / ruphus