torsdag 9 april 2009

Tävla och vinn en vintage-necessär full med godis!

Wööuups! Fel på en instälkning. Ni som inte har konton har inte kunnat kommentera, men nu går det bra. Tävla tävla tävla!

---

Något jag verkligen ä-hä-hääääääääälskar är tävlingar! Både att arrangera och att delta. Den här ska jag inte delta i, men DU ska däremot göra det!

Tävlingen går ut på att:
Skriv ett rim om varför just du ska vinna! Längd spelar ingen roll och nödrim är väldigt välkomna.

Regler:
Skriv in ditt bidrag som en kommentar till det här inlägget, senast kl 12 den 15 april. Alla får delta! Vinnaren presenteras i bloggen och ska då kontakta mig med sin adress.

Pris:
Den här supersöta necessären fullproppad med vardagslyx för dig.



Så kom igen nu, en sån liten prestation från dig kan bli ett sånt här sött pris. Och lägg gärna till min blogg bland dina favoriter, för det kommer garanterat fler tävlingar.

:*

5 kommentarer:

BatOutOfHell sa...

JAGVILLJAGVILLJAGVILL!
Här är mitt rim;

Jag är en gottegris, ty söt är jag.
Godis, tårta, kakor, varje dag.
Min lycka i livet är en krokett.
Den bästa av känslor att äta sig mätt.
En Daim ska man knapra, annars gör man fel.
Men en maräng däremot, den slukar man hel.
Om du vill min dag förgylla, och göra mig så glad.
Då ska du necessären fylla, med kilon av choklad!

Kram!/ BOOH

Vintagesmulor sa...

Woho! Första bidraget satte tonen. Priset består dock till största del av ansiktsmask, badbomb och SÅNT slags godis. Men äh, jag kan slänga ner lite ätbart godis också till den som vinner <3

Smulan @ HD sa...

lyxet vill jag ha
jag undrar så vad det kan va
frida som är bland de bästa som finns
kan man inte få en liten hint om vad som vinns
se jag rimmar till och me
bara jag får se
vad det lilla lyxet kan va

ruphus sa...

Jag förstår mig varken på karlar eller skor,
men däremot intimhygien och att snyta bort snor.
Det enda dumma är att jag när jag reser iväg,
så har jag en liten plastpåse som en necessär-bag.
Det är ju varken glammigt eller ballt, så det skulle vara bra med en liten fin vit - som närapå rymmer allt.
Så även om mitt oförstånd sträcker sig till karlar och skor,
så skulle jag i alla fall stilig när jag hos någon annan bor.

Vintagesmulor sa...

Oj oj oj, tävlingen trappas upp!