tisdag 3 augusti 2010

Brödväskan.

Häromdagen skulle jag och Rulle käka frulle (höhö). Han tog upp ett bröd ur påsen för att lägga i rosten - och började skrika som en galen apa.
- Brödväska, det är en brödväska!!! Ettbrödsomserutsomenhandväska!

Jag hehe:ade lite medgörligt, jo jo, det är en brödväska, sen fortsatte jag dricka juice. Då började han gapa om att vi ju måste fotografera det här världens åttonde underverk! Han sprang runt och letade efter kamera, minneskort och batteri, hela tiden med en överdrivet exalterat uttryck i ansiktet. Jag suckade. Nöjt höll han upp brödväskan framför min provdocka och tog ett foto. Jag tryckte ner väskan i rosten.

Sedan dess har han sneglat på min kamera och undrat om jag inte har några foton att lägga upp på bloggen?

Så, här kommer den! Brödväskan: (finns ej att köpa på vintagesmulor.se)






Veckans tips i webshoppen är upplagda, in å kika!
Har även lagt in massor av nya klänningar och väskor.