onsdag 30 juni 2010

Blogghajp!

VintageSmulor har blivit blogghajpat! Det ni. På Vladimir Brusilovs blogg, som trots det mustiga, ryskklingande namnet faktiskt tillhör en söt liten tjej. Hon skriver bl a:

"Sen är det ju någonting jag tänkt skriva om i flera dagar men glömt bort - nämligen att tipsa om finaste och bästa internetbutiken för vintagegrejer! Det är världens bästa Frida som driver Vintagesmulor där hon samlar de finaste plaggen och framför allt väskorna! Tidigare har hon sålt sina grejer på tradera men för bara några dagar sedan öppnade hon sin tjusiga webshop där man kan spana runt på fina fina grejer till humana priser. Ett extra stort plus för att hon har mycket plagg i större storlekar, själv brukar jag sällan kunna hitta något i dylika affärer då det sällan finns storlekar större än 38."

Här är hela inlägget! :)



På tal om nåt helt annat, en rewlig ordverifiering jag fick när jag skulle kommentera på någon blogg - tokfrans! Det är sånt jag skrattar åt. På riktigt...



Nu har jag bytt ut tipsen på förstasidan i webshoppen, det är blått tema. In och kika! www.vintagesmulor.se


Rubrikerna är klickbara:

2 kommentarer:

Jacqueline sa...

Sv: inte sant! :D älskar hennes stil. och vad jag gillar ditt bloggnamn! underbart! :))

Vintagesmulor sa...

Hihi, tack så mycket! :) Det är namnet på min verksamhet, säljer vintage. Men det kanske framgick. ;)