onsdag 28 april 2010

Bränd eller bara hot-hot-hot?

Det är fascinerande med plastikoperationer.

Jag sitter här och sträckkollar på Keeping up with the Kardashians medan jag arbetar. (500 varor inlagda i shoppen hittills.) Aja, det är i alla fall en dokusåpa som handlar om familjen Kardashian. Mamman är gift med Bruce Jenner, en OS-stjärna från 70-talet. Jag hade knappt hört talas om någon av personerna i familjen innan jag började kolla på såpan, så stå ut med min eventuella okunskap.

Först när jag såg Bruce tänkte jag att han hade varit med i en eldsvåda eller något. Han har den typen av stram, glänsande, randig hud. Och ansiktet ser helt ihopplockat ut, inte format av tid utan av tändstickor. Googlade för att se vilken olycka han varit med om. Olyckan hette fåfänga. Han har betalat många slantar för att se ut som han gör. Men men, han är visst inte helt nöjd. Så han gjorde ett par operationer till förra året, för att fixa till spektaklet. En tidslinje över hans ansikte, kolla här (klicka):


Det konstigaste är att han i dokusåpan känns väldigt.. jordnära. Visserligen i relation till Kardashian-syrrorna, men ändå. Nej huvva, vad folk gör med sig själva. Så fruktansvärt onödigt.



Här är en till sneak-peak från webshoppen som komma skall:



Back to work, puss!

2 kommentarer:

in cell sa...

jag såg josefinito på stan i helgen, i malmö.

den där killen ser ut som en tjej när han är gubbe. märkligt.

Vintagesmulor sa...

Åh, vad coolt!

Haha ja jag vet. Som en tant ser han ut. Stackarn. :/