söndag 7 mars 2010

Fotofest och maratonfika.

Hanna fyllde 17 för ett par veckor sedan (grattis!). Men då befann vi oss i olika städer och sen har jag varvat magsjuka med ryggskott och diverse annat, så inte förrän igår hann vi med firande.

Först fotade vi några timmar (bilder kommer under veckan), sen blev det fika med te och Ballerina Toffee:



Sen käkade vi thaimat från Grill och Wok-stugan. Lika gött som vanligt. Sen fikade vi lite mer. Den här jäveln glodde på oss. Jag vände henne mot tv:n istället. Hon gillade Keno-dragningen.



Hanna hade på sig en himla snygg trikåtopp från Gina, dräggel:


Riff tvingade mig att städa på morgonen. Kolla, man ser golv! (på stolen hänger mina leopardleggings, men en sån liten grej gills inte som stök)


När kameran ändå var framme fotade jag lite i hemmet. Vi har KONST på väggarna! Gud så vuxet. Båda är från (och en tredje på väg) den underbara Lisa Olai. Kolla in hennes sida, hon har ett sätt med färger och former som verkligen får en att förundras.




Efter 11 timmar var det tyvärr dags för Hanna att åka tillbaka till sin förort. :( Snipp snapp snut, så var blogginlägget slut. Eller först vill jag bara säga: grattis din plutt! Nu är du lite mindre pluttig. :) Födelsedagsbarnet:



Å ett par teasers från fotosessionen!



Puss!

Inga kommentarer: