torsdag 18 mars 2010

Lök och lökiga gubbar.

Det luktar lök i mina ögon! Eller öh, det sticks! Och så luktar det lök. Fast inte i ögonen. Det lagas mat (quornfärssås och spagetti) i köket. Fast sånt lägger jag mig inte i, det är mansgöra.

Appropå ingenting. Den här mannen, Leif "Sillen" Silbersky, är inte bara bra på att hjälpa skurkar slippa straff.





Han är även en hejare på allt som har med djurrätt att göra! Lyssna bara här, ett utdrag ur hans sommarprat (det är bara ljud alltså, så undra inte varför du inte ser nåt):



Original Video - More videos at TinyPic



Jag hade den där som sms-signal ett väldigt kort tag. Fick onda blickar av Rulle så fort den satte igång, han accepterar inte några sms-ljud som inte är: Pip-pip. Och att ha en GUBBE som SÄGER något, och dessutom något DUMT! Nej, det kunde icke accepteras! Jag bytte till Dagens tips-truddelutten från Pang prego istället.

En god nyhet är att jag bytt webshopsföretag! Efter 9 månaders stretande och problem och buggar som gjorde att jag inte kunde gå live med butiken, sa jag tack och hej och bytte. Så nu har jag fått en testbutik på det nya stället och om någon månad hoppas jag kunna få igång den på riktigt! Woho!

Så nu kommer det kanske inte vara suuupermycket grejer på Tradera, kommer fokusera på att få shoppen klar. Men visst finns det grejer ändå, in och köööp!

Men gud vad det sticker i ögonen nu! Undrar om det betyder att maten snart är klar. Ska gå och lägga ögonen i ett glas vatten tror ja.

Puss!

1 kommentar:

Fiat sa...

Grattis! Till shoppen. Jag glömde buda på en av dina väskor. Eller snarare så hade jag budförbud eftersom att det har blivit lite väl mycket tokigheter (http://the-unsatisfactory.blogspot.com/2010/02/hjalp.html) på sistone. Sedan tänkte jag skita i det där förbudet, eftersom att jag är rebell, men då var väskan redan borta. Buhu. Och jag som har en nästan exakt likadan redan.