torsdag 8 juli 2010

Summer survival.

Så överlever jag sommaren:

1. Listan över sommarens dokusåpor! Undrar vad Cupcake wars är förnåt? Låter sköj! Jag kommer sträckkolla allt.

2. Alltid ha en flaska vatten på kylning.


3. Ta med laptopen överallt. Lyssna på musik och lägga patiens. I are the glad tant!


4. Solstol på balkongen. Sitta där när det blivit kväll, med laptopen och ett glas vin. Mmmm.


5. Chokladglass.


6. Jobba. Påsar med kläder som ska sorteras, fotas, beskrivas och hängas i lagret.





7. SL-kortet. Gäller hela sommaren och tar mig på såväl inköpsrundor som badutflykter!




vintagesmulor.se

6 kommentarer:

Linda sa...

det låter bra det där!

P H O T O G R A P H Y sa...

svar: tack tack du :)

gott med glass!

Maria-Thérèse ~ www.afiori.com sa...

glassen... har du smakat Ben & Jerry's glasspinne, chocolate, peanut butter, cookie dough blablablabla? Nej, det har du inte för då skulle den vara med på bilden. Eller papperet till den.

Vintagesmulor sa...

Linda: Try it! :)

Maria-Thérèse: Joooo det har jag! Dämn vad god den är. Hade den inte varit så dyr hade den varit med på listan.

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

jag skall också kolla in sommarens dåkusåpor!
Ha en skön sommar!

Vintagesmulor sa...

Glamour-Och-Fläskpannkaka: Ja gör det! Själv gillar jag Top chef och Work of art. :) Trevlig sommar till dig med!