måndag 5 juli 2010

Vän med pool sökes omgående.

Dämn, jag blir seriöst knäpp-koko-loko-boko-tjoho i skallen av att sitta i den här lilla lägenheten och brinna upp! Mellan klockan 18 och 21 varje dag blir det obeboeligt här och man måste fly ut för att huvudet inte ska flyga av som en champagnekork. Och så hör jag poolljuden från villan som ligger precis bredvid här. Men närmsta badställe för oss är en timmes bussresa bort. TORTYR! Jag struntar i om de är krejsy sektmedlemmar eller jazzfantaster, jag är villig att kompromissa allt för att dopp i deras pool.

Om någon som läser det här har en pool och bor i Solna - hej! Jag är din nya kompis. Hör av dig om när jag kan komma över, jag kan ta med en flarra vin till dig och en playstation 3 till dina barn (så får jag bada ifred). Du får gärna gilla långa skogspromenader (så får jag bada ifred) och vara singel (så jag får bada ifred). Ser fram emot en lång (sisådär 3 månader om året) och givande vänskap!

Förutom att fantisera om pooler har jag varit på andra sidan stan på kalas t. ex. En kompis fyllde år, men ändå var det jag som fick presenter? Sånt gillas.

Jag har även varit på picnic med Romaren! Man måste ha med datorn så man kan kolla på serier och lyssna på mjuuusik:



Ruppe hade med världens törraste tidning också, Physics tod...zzz..today:

MAT! Min var utan kött dock:
Odjur som försökte döda oss:


Idag var vi ute och spelade boule - Riksdagen vann med 15-4. Buuu! Han fuskade ju, på nåt vis. Säkert.




Har lagt upp lite nya klänningar i webshoppen (www.vintagesmulor.se),
bl a:










Inga kommentarer: