torsdag 29 juli 2010

TÄVLING! Vinn 400:- vintage.

Tävlingsdags igen! Den här gången är samarbetar vi med sötsaken Polichinelle.

Man kan vinna ett presentkort på 400:- hos VintageSmulor. För att vara med och tävla ska du berätta om det roligaste/knasigaste du hittat på en loppis/second hand-affär. Bästa bidraget vinner.

Tävlingen är öppen för läsare både med och utan blogg, men bara inom Sveriges gränser. Sista dagen att tävla är onsdagen den 4/8-2010.




För 400:- i webshopen skulle du kunna köpa någon av de här grejerna t. ex:










Kan avsluta med att berätta om en kul grej jag själv sett. Bland finglasen på en liten second hand-affär hittade jag den. Det var en helt vanlig, tom Smirnoff-flaska. 40 kronor. Till saken hör att affären drevs av en superduperkristen organisation, vars anställda är mer nattvardsvin än ren sprit. De trodde nog att det var någon flashig rysk antikvitet!

4 kommentarer:

Maria sa...

Aaamen vadda Frida!? Kan du inte ge lite mera ledtradar eller? =)
Men jag gissar pa att det ar "grann-Frida"?? Ar det ratt? Gissa jag ratt?? =)

Puss...

ia

amanda löwenberg sa...

Åh så mycket fina saker! Älskar de prickiga handskarna!

Tack för alla fina kommentarer! Lägenheten är ca 70-75 kvadrat, en trea! Vi har verkligen haft tur! Ska bli kul att se hur den kommer ändras nu! Ha det bra!

Vintagesmulor sa...

Amanda: Sorry för spammningen av din blogg, men allt var ju så fint! :)

Hoppas du kommer vara med i tävlingen, ha det bra! :*

RoZ sa...

Svar: Tack Frida! :D Får se när jag kommer igång med bloggen på riktigt.

Slänger in en länk till hit till dig på bloggen också! :)